уторак, 5. мај 2009.

Prvi susret s Arizoncima



Na aerodromu u Beogradu sam odlučio da ostavim duvan.Koji ću andrak da pušim.Idem u USA ,tamo je to bljak a meni je počelo da smeta.Dakle prestajem i tačka.
Od Beograda do Pariza je bilo OK.Izdržao sam bez duvana laganini.Al' me ubi put od Pariza do Los Anđelesa.Kao i svi prekobarski letovi bio je jako zanimljiv:malo kafe,sokova,klopa,filmovi. I tako jedno zilion sati.Imao sam duvanski krizatitis veoma često.Pričinjavalo mi se od neke tanke stujuardese da je cigarilos.Debeljuca stujardesa pak mi je ličila na kratki kubanski tompus.Da se razumemo nikada nisam voleo da duvanim ništa što nije cigareta.Češkao sam se jedno milijardu i osamsto puta.Ustajao preko dve milijarde puta itd.Kakav duvanitis krizatitis bog te mazo!Ali izdržaću ne se brinem .
Sletanje u USA je za mene krenulo na uobicajen nacin.Naime u LA sam otkrio da mi je izgubljen prtljag.Na Air France štandu su mi rekli da prijavljujem igubljeni prtljag na poslednjoj destinaciji u USA a to je u mom slucaju Phoenix.
Leteo sam sa lokalni let LAX-PHX sa http://www.usairways.com .
Prvo sam morao da trčim ko sumanut s jednog na drugi terminal jer sam izgubio mnogo vremena na carini i čekajući prtljag koji neće doći.Onda sam morao da prodjem rigoroznu kontrolu kao i svi putnici.Izuvanje,skidanje svih metalnih drangulija koje imate na sebi i sl.Od 11 septembra ameri su pooštrili kontrolu na svim aerodromima.Što se mora nije teško.
Ispalo je da sam uzalud trčao kao sumanut.Avion kasnio u poletanju vise od 1h.Svi japanci sveta bi izvršili samoubistvo triput na ovoliko kašnjenje.Ajd sad kukajte na JAT!Imao sam vremena i da popijem filterušu i da nešto prezalogajim.Avion http://www.usairways.com izgleda kao i JAT-ov samo malkice noviji.JAT je jači u stjuardesama.Sećate li se starog izraza :"Lepa kao stjuardesa"?.E to više ne postoji.Naše su samo matore i nekad su bile lepe a njihove ružne,matore i debele.Ovo poslednje je bilo na ispitu kada se služila cuga.Fascinantno je bilo gledati kako grdosija od stjuardese manevriše između sedišta sa ogromnim zadnjim trapom.Koji zamalo da me poklopi kad se naginjala na suprotnu stranu da usluži nekog putnika.
Munjevito sam reagovao i okrenuo se u desnu stranu i zamalo nisam seo u krilo prelepoj crnki.
Za mene više nije bilo dileme.Odlučio sam se da bojkotujem cabin crew i dupe koje hoda.
Samo tia bonita i gledanje u desnu stranu.Bonita je bila pričljiva,tako da je ostatak leta protekao u
prijateljskoj i miroljubivoj atmosferi.
Za otprilike 1h smo stigli u Phoenix.
Otišao sam odmah da prijavim izgubljen prtljag.Pre mene je neki teksaški rendžer zakukao da mu se drška od kofera slomila i tražio je da mu avio kompanija nadoknadi istu ili kupi novi kofer.Ako je i od rendžera ,mnogo je batice.U našem narodu mnogo puta spominjani, cenjeni Chuck Norris http://www.chucknorrisfacts.com/ bi mu odvalio šamarčinu i poslao bi ga na pišanje.Ali trenutno nije bio nazočan pa je ljubazna službenica morala da kulturno oladi rendžera.
Pokazala mu je kartonski poster na kome je nacrtano i lepo piše da ne prihvataju reklamacije za drške.Rendžer je zakukao da je to http://www.samsonite.com kofer ,na šta mu je službenica rekla da kontaktira njih i da će mu sigurno prihvatiti reklamaciju.
Kakav kreten.Mogu samo da kažem:"SHAME ON YOU RANGER"
Dođe red i na mene.
-Dobar dan meni se zagubio prtljag
-Nema problema ,odmah rešavamo.
-Nego odakle ste vi?
-Srbija.Divno.Gde će te odsesti?Carefree ,hej čoveče pa tamo je sjajno.
Imam drugara koji živi dole.Obavezno poseti Harold`s ,sjajan restoran sa dobrom klopom.itd.
Pričljiva i dobronamerna službenica me stvarno oduševila.
Kakav doček u Arizoni bre.Ako su svi garishe ko ova arizonka,neće biti hrđavo.
Izađoh na izlaz i prvo što sam video sa leve strane SMOKING AREA!!!
Bog te molovao pa ovi puše.Par je duvanio i ćaskao.Sedoh na klupu i počeh da se oblizujem.Cigareta nema,ostale u Beogradu na aerodromu.Šta će mi bre, pa ostavio sam duvan.
Gledam ih kako uvlače dim i uživaju.Odluka je donešena.
Prekidam sa apstinencijom.
-Izvinite molim vas da li mogu da dobijem jednu cigaretu?Nisam pušio odavno.
-Može man evo stiže jedna.Nego odakle dolaziš?Srbija.Pa koliko si putovao?
-Odgovorim im oko 22h.
-Hey man,evo još dve.Znamo mi šta je pušačka kriza.
Kakvi ljudi ovo arizonci?Dobri ko lebac.
Ispostvailo se da su to bili muž i žena.Došli su iz Mičigena pre 5 godina i jako im se sviđa Arizona.
I oni su mi predložili par mesta koje bi trebalo da posetim i ostavili mi njihov broj telefona da ih nazovem ako mi nešto zatreba.
Kakvi likovi!
Duvanio sam sve tri cigarete čini mi se odjednom,sedeo i uživao.
Kad izađe službenica.
-Hej još si tu?
Ispričao sam joj za pušačku krizu i kako sam se ogrebao za cigarete.
BTW konačno sam saznao njeno ime.Red je bre družimo sve od kad sam stigao u Arizonu.
Zvala se Lindzi.Bila je lepša od Devenportove.A da je gariša to ste već shvatili.
Dokaže se Lindzi još jedared.
-Evo ti još jedna cigateta dok ne dođe tvoj prijatelj.On je sigurno nepošač.Uživaj.
Toliko o ostavljanju duvana.
Arizonci i arizonjanke,braćo i sestre zahvaljujem se na srdačnom dočeku i gostoprimstvu.
Vaš Garisha.

1 коментар:

Unknown је рекао...

Po ovom tekstu se vidi literalni napredak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails