понедељак, 9. јун 2008.

Paradajz turisti


Prosle nedelje sam šaltao kanale i na RTS1 naleteh na emisiju o turizmu.Ili bar ja mislim da je emisija o turizmu?Saznao sam da je najtrazenija destinacija Grčka.Kakvo saznanje!!!Idi molim te a ja mislio Danska.Još sam saznao da putnici namernici uplaćuju aranžmane i nekoliko meseci unapred,(tek smo potpisali SSP a već se ponašamo ko švabe),da je veliko interesovanje za first minute i last minute i još svašta nešto.Lepo su se predstavnice nekih BG agencija se utrkivale da nahvale svoju malu firmu.Te mi smo ovo ,ono i naravno najbolji smo .Ma to uopšte nije važno ,osim da u dotične izgledale kao ofucane domaćice.Prva je bila bucika a druga se slikala za tv sa sve masnom kosom.Valjda ovi pokvarenjaci sa tv nisu ni javili da će doći ,pa navatali prve.Nego da se vratimo na Grčku.Kaže jedna od njih:"imamo aranžman 11 dana za 90 EUR bez prevoza".E gari tu sam pukao!!!!Jeli bre koga ti zajebavaš?Kad proverih na par sajtova,ono istina.Kuku majko moja taman su nas crnogorci izradili onijem propisom o unošenju hrane u ekološku mini-zemlju a sad ovi sirtakijevci nude sve za džabaka.Odosmo smo svi tamo. Možda i može neko pilence da se prenese ilegalno preko grane.Samo da li će paradajz izdržati?
Gari moj kako smo jaki bili u staroj Jugi.Za paradajz turizam su bili zaduženi česi a vidi sad ovo cela nacija reprezentacija tj paradajzijacija!!!Već znam priče:idem na prvi prsten,klopa im je ok ,kafa skupa,riba takodje....Ali sve u svemu je OK.To su oni koji zaobilaze srpske kafiće u širokom luku jerbo može da se desi da neko osim kafe poruči i mineralnu.Isti su bili u ugostiteljskom objektu samo u slučaju da picerija u komšiluku koja prodaje picu parče ,ima šalter.Jel' se to računa da su bili? Mislim zbog šaltera,dal'se to računa u ulazak?
Gari moj ma neću da idem na prsten!!!!Kafu ću da pijem kod kuće a ribu ću da kupim na Futoškoj pijaci i sam ću da je ispečem.I sve to za manje od 89.99. EUR i još ću da kupim i vino.
I sve u svemu i meni će biti OK.

Нема коментара:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails